Schitul Țibucani

Schitul Țibucani

joi, 22 noiembrie 2012

Iubește rana și pe cel ce ți-a făcut rana, ca să simtă iubirea ta !


"E un obicei răspândit la vremea postului, de a ne întreba unii pe alţii câte săptămâni am postit. Şi auzim pe unii: o săptămână , pe alţii: două, pe unii: toate. Dar unde-i prisosirea dacă săvârşim postul cu mâinile goale de fapte bune? Când cineva îţi va zice: "Eu am ţinut tot postul" , răspunde-i: Eu aveam un duşman şi m-am împăcat cu el, obişnuiam să bârfesc şi m-am oprit, înjuram şi m-am lăsat…" (Sfântul Ioan Hrisostom)

"Dacă iubeşti, ierţi ! Şi ierţi până la capăt, până la ultima firmitură... Hristos iartă tot, nu doar din vârful buzelor... El iubeşte rana, dar şi pe cel ce i-a făcut-o şi binecuvintează dorul de a fi Lumină !" (Hrisostom Filipescu)

2 comentarii:

  1. şi dacă te răneşte, mai întâi trebuie să-l ierţi ca apoi să te duci în braţele lui ca şi cum nimic nu s-ar fi întâmplat. altfel înseamnă că nu te atinge, de te năpusteşti direct în braţele lui.

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca iertăm din toată inima și dorim să punem început bun în toate, Domnul ne va învăța restul... Vom ști ce e de facut dacă rămânem pe Cale...

    Bucurie sfântă și alese doriri de bine !

    RăspundețiȘtergere