Schitul Țibucani

Schitul Țibucani

joi, 27 septembrie 2012

Noapte, fă-mă poetul tău !



Cine știe dacă poate să citească ce spune scrisoarea,
mai bine o duce la frunte
și apoi o apasă la inimă
prefăcând gândurile în cântec.
Stelele înțelepte o vor vesti din ceruri
când valurile mării o vor invita la dans
pe drumul nevăzut al necunoscutului,
pe libertatea luminii din temnița vieții.
Poeții mă învață să nu-mi putrezească graiul
când vioara-i răgușită, iar pianul adormit.
Aripile mele sunt dornice de ceruri
și iar alerg pe cărarea prăfuită a celor disprețuiți,
zugrăvind din mers pe frunzele florilor
vântul de primăvară de la capătul tinereții.
Viața se adapă din izvorul cel tainic
asemenea unor păsări ademenite de rouă,
oamenii rup petalele rând pe rând
și le aruncă în țărână
îngropând culoarea și parfumul,
dar ei uită că seva vieții curge prin fibre.
Dulcea taină ce iese la iveală
niciodată nu o vor înțelege
și e atât de simplu…să fii Viu…
Luceafărul dimineții de lumină se scaldă în frunzele
care îmi oferă cea mai ușoară atingere a piciorului
dezbrăcat de norii furnicilor grăbite..
Pe deasupra se tânguiau neadormite
păsărelele bolnave de iubire,
strigau în urechea nopţii cu glasul flămând
căci soarele apune doar îndărătul copacilor.
Aprind lumânarea în tăcere sfinţită
şi îmi plâng nevrednicia
văzându-mi viaţa în mâinile ceasurilor fără rost.
Astăzi pământul mă cheamă în braţele sale,
iar soarele zilelor îmi sărută gândurile
prefăcându-le în flori.
Mă întâlnesc în fiecare clipă cu mine,
lumina ta strălucește în lacrimile mele
inima mi se deschide ca o floare de cactus,
adierea ei m-a cuprins
și mi-a umplut pentru o clipă sufletul de mireasmă
devin altar atins de iarbă,
iar scrisoarea…
O voi desface în poale
și va rămâne tăcerea…

H.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu